Onsdag

image274
Hej allihopa!

Har redan hunnit med en del idag trots att jag lätt skulle kunna ligga och sova djupt fortfarande. Klockan tolv mötte jag Carro för en timmes lunch. Dock slutade det med en cola var. Jag har nämligen mått illa och haft ont i magen i över ett dygn nu och matlusten har varit som bortblåst. Inte alls roligt. Det var i alla fall lika mysigt som vanligt att träffa Carro, även om vi får införa fem minuters prat vardera då båda är så ivriga att berätta det senaste som skett i våra liv. ;P Jag menar, det är ingen tillfällighet att paret som satt bredvid oss bytte bord så fort det blev ett ledigt. Vi är båda rätt duktiga på att prata både mycket och länge.. Och Carro pratar på så duktigt så att ljusen på bordet blåses ut ett efter ett, haha!

Sedan åkte jag och mötte pappa för en lunch. Mår i alla fall mycket bättre nu och kunde äntligen äta någorlunda som vanligt. Om en kvart ska jag promenera ner till stallet för att rida. Det ska bli skönt med lite fysisk aktivitet känner jag.

Vi hörs när jag kommer hem!







Nice, sommaren 07

Kommentarer
Postat av: sofie

vart rider du? :)

2008-02-27 @ 15:55:43
Postat av: Mandy

Huvudsta ridskola! :)

2008-02-27 @ 16:00:02
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: miriam

känner igen det där med att dom bytte bord ;) xD

2008-02-27 @ 16:24:37
URL: http://baalens.blogg.se
Postat av: Helena

Vilken fin bild.Man riktigt känner sommarvärmen!

2008-02-27 @ 17:07:00
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0