Ny bloggdesign och annat smått och gott.

Hej!

Nu har jag suttit med designen här på bloggen och försökt lista ut hur saker och ting fungerar. Har bloggen sett ut som ett färgglatt krypin i negativ klang så vet ni med andra ord varför nu. Det är väl inga jättestora förändringar men lite trevligare är det nog nu i alla fall. Eller vad tycker ni? Har fortfarande inte fått hjälp med att fixa den riktiga designen än, kanske är jag för dålig på att tjata?.. Den här designen får i alla fall fungera preliminärt.

Vid sextiden mötte jag Saga, vi gick längs vattnet till St Eriksplan där jag solade. Har inte solat så lite och sällan som jag gör nu på flera år. För det första är jag så pass brun så att folk misstar mig för att ha varit utomlands nyligen, för det andra är det stor cancerrisk och för det tredje är det ingen myt att huden föråldras. Där har jag tur att jag inte behöver sola varken ofta eller länge för att en vecka i Grekland ska se aktuellt ut. Idag bytter jag ut de 30 minutrarna mot 15 ynka minuter. Färgen bättrades på precis lagom och skönt var det.

Vet inte riktigt vad som hände direkt efter solningen men jag fick någon slags frossa som jag förvisso började känna av redan under promenaden. Sedan kom illamående samt satans magont som en våg över hela mig. Yrsel och feber gjorde sig påmint och här sitter jag nu med en stor Coca-Cola bredvid mig (inte någon light här inte, ni har väl hört att det är betydligt farligare än vanligt socker? Inte för att jag någonsin druckit light dock.. med den populärmedicinska författaren jag har till pappa är det omöjligt, han vet allt!) Jag får bara ta det lugnt ikväll så att den här skiten bara blir något som jag fick en släng av ikväll. Imorgon har jag nämligen flertalet roliga saker inplanerade. Tur i alla fall att jag ändå tänkt vara hemma ikväll eftersom att det inte blev så mycket sömn inatt.

Jag har by the way inte glömt bort era resetips och drömmål ni delger mig. Jag har läst igenom era tips flera gånger om. Forsätt och tipsa mig och i den turen alla andra läsare så kommer snart ett inlägg om det.

Annars har jag fått förslaget om att hålla en frågestund för er läsare som varar i någon dag för att på så sätt få med er mer i bloggen. Självklart skulle jag kunna ha det. Skulle faktiskt vara rätt intressant att se vad det är för slags saker ni är nyfikna på. Men är det något ni övriga skulle önska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0