Naglar - fransk manikyr vs vinrött

Att ha fräscha naglar är jätteviktigt för mig. Jag har fått turen att mina naglar växer hur fort som helst och då är de stenhårda och skivar sig inte. Det har resulterat i att jag i stort sett alltid har fransk manikyr på mina naglar vilket jag personligen tycker är det fräschaste. Då jag bowlade häromhelgen gick en nagel av och jag tycker att det ser så hemskt ut då naglarna inte är jämnlånga så jag klippte ner alla då. Och då man har korta naglar är det ju finast att ha färg på dem tycker jag. Så nu har jag målat dem vinröda, har tyvärr ingen bild men jag trivs jättebra i det. Lite småporrigt sådär (; Men snart lär jag tröttna så blir det den klassiska franska manikyren igen. Har ni några andra favoritfärger att ha på naglarna?

115055-187
Den här bilden har ni sett förut (: Jag och älsklingshanna på Djurgårn.
Mina naglar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0