Min söndag :)

Hej!

Hann inte lägga upp bilder på det jag shoppade igår som jag lovade, det får väl bli idag istället. Gårdagen var i alla fall trevlig. Mötte upp Saga runt tio för en fika. Efter drygt en halvtimme kommer Johanna, Pau, Mathilda och Anna dit så vi slår oss ner bredvid dem. Dit kom även Janne. Sedan gick jag, Saga och Janne vidare till Max där vi satte oss och åt. Runt två pratar jag med David som kom och mötte oss vid Max så åkte vi efter en runda på isen och diverse annat hem och sov. Blev bland annat väckt av honom imorse av vatten hällandes i mitt ansikte, alltid lika gulliga David ;P Är det inte att jag blir ställd i en dusch med kläderna på så ska jag ju i varje fall få vatten hällandes på mig i sängen..

Tog en promenad hem från honom nyss och nu ska jag bara äta lunch så ska jag ta en promenad med Saga längs vattnet om ett tag, underbart väder ute. Troligtvis knatar vi in mot stan..

Hörs senare!

 

 Denna underbara låt lyssnade vi på imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0