Lördag

Äntligen lite tid över.. Kvällen igår var hur lyckad som helst, Good Luck Chuck är en helt galen film men ack så söt. Snacka om en film som tänjt på alla gränser som någonsin funnits.. Och Jessica Alba är ju så söt. Sådär brun är jag bara på sommaren :(

Imorse fick jag gå upp redan vid tio, ja det var riktigt kämpigt att gå upp då, för att åka till Globen och gå på Sthlm Golf show där bland annat Carro och Sofia skulle gå modevisning. Jag mötte Malou utanför så tog vi en runda och smakade på godiset och tittade på lite andra godbitar ;) Just det, vi tjejer planerade ett perfekt alla hjärtans dag- firande. Vi ska vara ett gäng tjejer och varje tjej ska ta med sig tre killar så får fortsättningen ske naturligt.. ;) Låter bra va? Singlar som vi är. Men vem fan vill ha förhållande? Nej nu är sommaren på väg, då jävlar! (;

Sedan fick jag i varje fall skynda mig från Globen till stallet där jag skulle rida halv tre. Åh det gick så bra så och känslan efteråt är alltid lika skön. Nu har jag liksom gjort mig förtjänt av fest och ledighet ikväll. Senare kommer Tessie hit, lagom till bakelserna, mumsimums. Vi ska börja fixa allt inför kvällen och sedan har vi lite olika alternativ. Ska möta upp carro och tjejerna innan i alla fall och styr något trevligt förkrök. Även där finns det olika alternativ så vi får se vart vi hamnar.


Nu ska jag hoppa in i duschen innan Tessie kommer. Vi hörs mina vänner. Hoppas att ni får en trevlig lördag.

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du svarar inte på kommentarer längre :(

2008-02-02 @ 17:13:31
Postat av: Tobias R

tre killar var på alla hjärtans dag? hur ska nu lyckas lura dit så många killar?!:P

2008-02-02 @ 18:22:37
Postat av: mandy

ohnej vilka kommentarer är det jag inte svarat på? :( Handlar det om VRG kommer det ett inlägg när fler personer ställt frågor.

Men Tobias, det är ju mig vi pratar om. Det vill säga - killarna kommer frivilligt ;)

2008-02-02 @ 18:42:19
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Caroline

http://carolinelidman.webblogg.se/1202112602_tvlingsdax.html

Tävlingsdax! In och delta vetja :)

2008-02-04 @ 09:17:34
URL: http://carolinelidman.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0