Lördag

Att saker och ting aldrig ska bli som man planerat. Direkt efter ridningen skyndade jag mig att göra mig iordning för att åka till David och därefter åka och möta Janne för en fika. Snart har fyra timmar gått och jag sitter fortfarande hemma. Känslan av att bara ligga här i soffan och inte ha några måsten är så skön. Är dessutom hemma själv nu vilket förstärker den känslan. Jag känner helt enkelt ingen ork för att röra mig härifrån i nuläget. Skolan och alla andra måsten har sugit all kraft ur mig och det här lovet kommer att gå till att få tillbaka motivationen och bara göra saker som får min kropp att komma tillbaka. För övrigt pratade jag precis med Tessie som ringde från Spanien och hade det så bra så, det tvivlar jag då inte på..

Ikväll är planerna att festa, men känner jag mig själv rätt i situationer som dessa så kan det lika gärna ändras i sista sekund. Hausman ringde i alla fall om en fest som PH ska ha i Djursholm som jag kanske åker till. Problemet är väl då att jag säkerligen inte får ta med mig killar och de flesta av mina tjejer är ju utomlands nu :( Jag ska ringa Janisen nu och kolla om han har hittat något annat roligt. Annars var det en fest på medborgarplatsen som både PC och Saga visste om men den bangar vi, skulle tydligen bara hänga småbarn där. Sedan har vi min lille Patrik som jag också ska träffa! Vi får väl slå våra kloka huvuden ihop och se vart kvällen tar oss.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vart är halsbandet du har på dig från? (förlåt, att jag fastna på fel ställe:P)

2008-02-23 @ 21:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0