Klockan är nu 06:18 och här sitter jag och Tessie och har pluggat hela natten...

...om 30 minuter kommer mamma in och väcker oss men kommer till sin förvåning se två, om möjligt något bleka, tjejer sitta uppe med lapen i knät envisna om att försöka se vad som står på skärmen. Om två timmar skall jag befinna mig på en tyskalektion, tror inte att jag behöver kommentera det mer djupgående. Jag tror aldrig att jag har varit uppe en hel natt förut för att plugga, men en geography assignment skulle göras och en engelska presentation skulle läras in så vad gör man inte för att få lite cred av läraren? Skämt å sido, det här gör jag då aldrig om.


115055-193



115055-192

Bilder tagna 06:05.

Kommentarer
Postat av: Sandra

du har ju en msn-ruta uppe på datorn..? :P

2008-02-08 @ 15:12:06
Postat av: Mandy

Och...? Du tror inte att det finns folk som är inne på msn sex på morgonen eller, som möjligtvis går upp då för att gå till skolan? Och jag som varit vaken hela natten hade faktiskt ganska kul då jag skrev till dem övertrött som jag var. Då arbetet började bli klart såg vi ljusen i tunneln och vi tillät oss pauser ;)

2008-02-08 @ 15:42:56
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Jonna

åh, stackare!

2008-02-08 @ 21:33:44
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0