Godnatt

Ni anar inte hur trött jag har varit idag. Att komma till skolan och redan varit vaken i ett dygn kändes helt sjukt. Jag har känt mig som ett levande lik hela dagen och säkerligen sett ut likaså. I alla fall hade vi vår stora engelskapresentation till slut och trots att jag och Tessie varit vakna hela natten så lyckades vi hålla oss vakna och få ett mvg på presentationen. Fick dessutom veta att jag får ett mvg i svenska C vilket var roligt :)

Jag bestämde mig för att inte sova hela dagen då jag kom hem från skolan för jag vet hur lätt det är att komma in i en ond cirkel där man vänder helt på dygnet. Så istället sov jag i en timme ungefär och sedan blev jag väckt av Tessie som kommit hit, så mysigt så :) Vi har tittat på film och tagit det ganska lugnt, helt döda som vi är. Men nu åkte hon i alla fall hem då vi ska ses imorgon bitti för en dag full av matteplugg. Någonstans ska jag försöka hinna friskna till också. Jag misstänkte ju att jag fått influensan men nu har jag fått bekräftat att det är bihålsinflammation jag har fått. Likadant som jag hade i somras i Frankrike, vilket i och för sig var rätt mycket värre. Men fy vad dåligt man mår så jag har inget val... måste stanna hemma den här helgen och bara bli frisk. Nu ska jag sova!

I vissa stunder kommer känslan av saknad som en vindpust kommen från ingenstans. Men på något sätt har jag en bra känsla inom mig som säger att jag kan vara lugn. Det som är meningen att inträffa kommer att inträffa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ere du saknar? pojken?

2008-02-09 @ 17:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0