Ge mig sommar med Gyllene Tider

 

Sitter för tillfället och diskuterar med Kalle angående Gyllene tiders musik och huruvida deras texter skulle vara enkla och ickeberörande. Jag håller inte alls med, visst deras texter är inte jättekomplicerade och berörande - men de ger mig en känsla - jag bara ryser då jag hör deras musik. Jag blir så otroligt glad! Jag längtar så otroligt mycket till sommaren då jag sitter här uppkrupen i soffan med varmt te och lyssnar på alla mina favoritlåtar med Gyllene tider, är väl en sisådär 15 stycken.. ;P Jag vill bara åka utomlands och bli jättebrun, pumpa gyllene tider riktigt högt och festa loss med alla mina närmsta, då är livet som bäst!

Ge mig sommar!


En liten dragen manda det där (: Men åh vad jag längtar efter att kunna gå ute mitt i natten utan att frysa..

Här får ni tre grymma låtar med mina favoriter <3



 

 
Åh denna kör de nästan alltid som sistalåt på deras konserter, och jag står
alltid och gråter som ett litet barn. Men den är ju så fin!

Kommentarer
Postat av: m

sämsta musiksmaken nånsin?

2008-02-05 @ 09:59:47
Postat av: Mandy

Ja jag måste vara den enda i det här landet som älskar Gyllene tider.. vad är det för fel på mig?

2008-02-05 @ 13:39:05
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: malin W

åh gyllene tider är så bra.. men haha mandysen varje gång du har gyllene tider så 'r det folk om tar dina klipp-... en tjej som heter linda tar exempelvis alltid samma som dig. Kul att folk härmar dig tycker jasg

2008-02-05 @ 17:46:23
Postat av: kristina

åååh vill ha sommar nu!

2008-02-08 @ 15:02:45
URL: http://guldbarn.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja Gyllene Tider är verkligen sommar! ;P

2008-02-08 @ 18:49:25
URL: http://aamandac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0