Er tur att vara aktiva under ett par dagar!..

image277Buona sera ragazzi!

De senaste två timmarna har gått åt att prata med Anna i telefon som ringde nyligen hemkommen från Spanien. Med andra ord hade vi en hel del att prata om. Synd bara att vi förmodligen inte hinner ses nu på lovet eftersom att jag åker till Småland imorgon klockan tre. Vill sova ut och ha gott om tid att få med mig plugg och kläder. Ja jag ska passa på att plugga lite där nere, har två prov efter lovet! :/

Sedan tänkte jag att ni mina kära läsare ska få vara aktiva under de dagar då jag är borta i en frågestund som sträcker sig under de dagar jag är borta. Jag skriver mer om det imorgon men se det som en möjligthet att ställa frågor och faktiskt kräva ett svar av mig! Så börja klura lite redan nu vettja. Ska bli riktigt intressant att se vad ni är nyfikna på, finns ju en heeel del att fråga är jag medveten om.. När man dessutom kan vara helt anonym och ändå få ett ärligt svar lär ju det locka en del av er anonyma läsare också skulle jag tro. Men men, mer om det imorgon!

Nu ska jag äta en apelsin ;D tjingtjong!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack vad gulligt sagt av dig. Nu blir det i alla fall sängen. Hoppas att du får sova gott, natti, natti!

2008-02-28 @ 00:40:00
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

söt bild mandy, skitsöt :)

2008-02-28 @ 02:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0