En dag på stan

image254
Hej!

Kom precis hem från en dag med mamma med lite shopping och fika. Nu när mina tjejer är utomlands så är det jättemysigt att det blir ännu mer tid över för mamsen. Synd bara att det inte var lika härligt vårväder idag men varmt har det i alla fall varit.
 
Just det! Det var två jättegulliga tjejer som kom fram och berömde mig för bloggen, riktiga små sockertoppar! :) För övrigt hittade jag tyvärr intte så mycket i shoppingväg idag, men kom i alla fall hem med en söt kofta och en navelpiercing. Lägger upp bilder på det om någon timme!

Pussis!

















Kommentarer
Postat av: Anonym

var är coaten från? :) fin!

2008-02-24 @ 17:58:49
Postat av: Helena

Snyggt! Svar: Jag kanske borde starta en städfirma, hehe!

2008-02-24 @ 18:29:59
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

du är så het!

2008-02-24 @ 22:31:45
Postat av: Anonym

När började du dansa på "LK"??
E det nån speciell åldersgräns?

2008-02-25 @ 00:39:16
Postat av: Mandy

Den är från Zara! :)

Jag började dansa på Kühlers hösten 2006 om jag inte misstar mig. Stod aldrig i kö eller så utan jag gick bara på deras audition och som tur var tog de med mig direkt på treåriga linjen, så jag slapp gå deras ettåriga som man ofta måste om man inte dansat på skolan tidigare. Så jag tycker att man absolut tjänar på att tro på sig själv, ge allt och göra en audition än att stå i kö i jag vet inte hur många år.

2008-02-25 @ 14:49:58
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: sara

as snygg jacka (:

2008-02-25 @ 15:37:27
URL: http://sesssaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0