Det som står mig närmast om hjärtat...

Nu har det blivit dags för mig att avslöja en stooor last jag har - och har haft sedan jag var liten. De senaste månaderna har det dock varit värre än någonsin. Meren ni ser här till vänster är festisar som jag dricker i genomsnitt 2-3 av varje dag. Nej jag skojar inte. Vissa dagar dricker jag bara en, andra dagar kan jag dricka upp mot 5-6 stycken (idag har varit en sådan dag, men jag är ju faktiskt sjuk !) - men det går inte en enda dag utan att jag dricker dem. Jag tycker seriöst att det är det godaste som finns att dricka och jag tröttnar aldrig på den goda päronsmaken... skriver jag sittandes här med sugröret i munnen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur har du råd att köpa så många eller?:o :p ^^

2008-02-05 @ 11:26:54
Postat av: Mandy

Haha inte så att det kostar speciellt mycket att köpa lite festisar :P Pappa tar för vana att köpa det varje gång han handlar så det är inte direkt så att jag går till affären direkt efter skolan och köper dem. De finns alltid hemma helt enkelt :P

2008-02-05 @ 13:37:54
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0