Då godis inte längre går ner är man sjuk på riktigt!


Blir hemma ikväll då världens bästa program går klockan nio. Ringde pappa precis och bad honom köpa med godis hem, annars blir det ingen riktig hemmakväll! Hade varit rätt nice med fest eller något sånt ikväll, men jag mår inte helt bra fortfarande gällande illamående och så vidare. Det är till och med så illa att mina föräldrar misstänker att jag fått en släng av min brors magsjuka. Bara det att det inte bryter ut helt eftersom att jag inte riktigt kan spy. Japp, peppar peppar så har jag hittills haft den turen! I alla fall så har jag svårt att få i mig mat nu igen. Mat är väl inte det första man tänker på i min sits.. Men godis går förhoppningsvis bra! Annars är jag sjuk på riktigt.

Skriver runt tio om min plan för er då jag är borta! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar när du uppdaterar såhär mycket! :D

2008-02-27 @ 22:05:04
Postat av: Muk

I'm Dr Muk, jag förföljer dig!! Jag ser dig nuuuuuuuuu!

2008-02-28 @ 00:13:21
Postat av: Mandy

Ohlala.. ser du vad jag har på mig också?.. ;) LICK

2008-02-28 @ 00:17:37
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Muk

Mig lurar du inte!Du har ju inte ens på dig ngt...

2008-02-28 @ 00:20:38
Postat av: Mandy

I wear my crash hat... ONLY

u wanna come in?

2008-02-28 @ 00:28:22
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: V

hej! var har du köpt din vita jacka? fett snygg!! =)

2008-02-29 @ 13:18:46
Postat av: Mandy

Tack :) Den är från åhlens, länge sen tyvärr :/

2008-03-03 @ 20:56:48
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0