Då bloggämnena lyser med sin frånvaro..

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
6
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Börjar inte samma tid varje morgon, för tillfället: 06:45.
Hur många resväskor äger du?
4
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej, det är kallt och ser förjävligt ut.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Jag står inte för matinhandlingen i familjen.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ni som känner mig vet svaret, det är framför kameran jag vill vara! ;D
Vilken var den senaste filmen du såg?
På bio var det Good Luck Chuck med vackra Jessica Alba.
Har någon av dina vänner barn?
Yes, är dock ett antal år äldre än mig. (;
Har någon någonsin kallat dig lat?
Faktiskt inte vad jag kan komma på, lat är helt enkelt inte något ord som passar in på mig om jag får säga det själv.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Haha, nej det gör jag inte.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk.
När var senast någon stötte på dig?
Definiera "stöta på" ;)
Vad åt du till middag?
Jag är sjuk - svaret är givet!
Använder du huvtröjor?
Nej, endast VRGs skoltröjor.
Kan du vissla?
Nej, jag slutade försöka efter 10 års övande utan resultat..
Vem ringde du senast och vad gällde det?
Jonathan, för att avboka imorgon. 
Tittade du på tecknat när du var liten?
Faktiskt aldrig, har aldrig funnit det speciellt underhållande. Dock var jag säkert Sveriges största fan av Astrid Lindgren filmerna - och är det fortfarande!
Hur många syskon har du?
2 bröder.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Jaaa... de är lite läskiga faktiskt ;$
Vilken film kan du alla replikerna till?
Legally Blonde, och ja, jag har blivit testad om det stämmer.. mer än en gång. Nu är det inte längre någon som frågar då de hellre vill höra Elle och de andra tjejerna i filmen än mig.. ;(
Äger du några band-t-shirts?
Har jag nämnt att jag var en av de där galna småtjejerna som sov utanför Globen varje gång Westlife kom till Sverige, hade mitt rum tapetserat i deras affischer samt har så mycket av deras kläder att jag skulle kunna ha en garderob endast för dem?
När flög du senast?
Hem från Milano för ett par månader sedan.
Läser du för skojs skull?
Tyvärr inte längre. Jag hinner helt enkelt inte. Vi får så mycket böcker som ska läsas i skolan så jag tittar helst inte åt böckers håll då jag är ledig.
Pratar du några andra språk?
Flytande engelska. Sedan framför allt tyska och även italienska på konversationsnivå.
Diskar du din egen disk?
Nej, det gör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt?
Ohja, jag är tjejen som alltid sitter och gråter på biografer då det är sorgliga alt. romantiska filmer.
Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop jag har då jag är oseriös som nu (; Samt en plugglaptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, det är nog en av mina bra egenskaper :)
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag har en piercing i naveln, i dagsläget har jag absolut inga planer på varken fler piercingar eller göra en tatuering. Men absolut har tanken slagit mig.. Dock tycker jag att kroppen är finast naturlig.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Det har jag redan gjort och kan definitivt göra om (; Faktiskt något som jag inte alls tyckte om för bara något år sedan men av någon konstig anledning ändrat uppfattning om ;)
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Går i gymnasiet nu och tönt som jag är har jag mer än ett. Italienska, tyska, samhällskunskap och matte.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Kan omöjligt välja endast ett. Humor, Omtänksamhet, Självsäkerhet, Målmedveten.. ja listan kan göras lång.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Nej det har aldrig hänt.
När sov du senast på golvet?
Idag då jag kom hem från skolan. Det är lite en hemlighet att jag tycker att det är så skönt att somna på min matta i mitt rum... fast nu avslöjade jag den ju. :P
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
För att kunna fungera.. ja då ska jag inte vakna förrän efter ett par dygn. Har en del sömn att ta igen.
Äter du frukost dagligen?
Ja, absolut. Annars skulle jag sitta som ett retard och inte förstå någonting på de första lektionerna.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Jo tyvärr är jag både duktig på att dubbelboka, ta på mig för mycket saker samt träna i stort sett varje dag.
Vilken är din favoritfrukt?
Ananas utan tvekan :D
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej inte alls, har aldrig behövt bry mig om sådant som tur är.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
18!! dock känns det som att jag nyss fyllde 17..
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jo jag är lite av en perfektionist.
Tror du på liv på andra planeter?
Nope.
Tror du att gud är en man eller kvinna?
Jag tror att det är en man, varför vet jag inte. Ordet Gud har för mig maskulin klang.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Motsatta skulle jag nog våga säga..
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
För att det betyder den som är värd att älska (a)
Gillar du senap?
Nää
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Efter regn kommer solsken samt då en dörr stängs öppnas alltid en annan. Två ordspråk som har hjälpt mig otroligt mycket då saker och ting inte riktigt gått som tänkt under mitt liv..
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Det är definitivt något jag tänker göra innan jag dör.
Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage med händerna under kudden (:
Tycker du om att krama folk?
Haha, vilken fråga :P Det beror väl på vem det är jag ska krama..
Skulle du säga att du är trendig?
Nej det tycker jag inte. Jag har på mig det jag själv tycker är fint vilket dock ofta är ungefär inom samma kategori som trenden just då. Dock säger jag det nu så att ni har mitt ord på det: Jag kommer aldrig ge upp de låga jeansen för några höga som går upp till magen. Så enkelt är det med det.
Äger du en digitalkamera?
Jajamensan
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Beror absolut på vem, men jag kan säga så mycket som att jag inte skulle gå på en dejt med någon jag inte var intresserad av.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
I taket lyser stjärnorna samt boken om Khao Lak efter tsunamin.
Vad är du allergisk mot?
Äpplen och jag hatar det! Alltid ska någon stå med ett äpple framför mig och sukta mig till döds, jag tycker att det är så himla gott!
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Något som funkar väldigt bra för mig.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej det får jag inte.
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jag vet sedan flera år tillbaka att jag skulle ha hetat Jonathan, lite intressant ;P

Ojoj det var en lång lista det där.. så blir det när man inte har något vettigt att dela med sig av. Nu ska jag plugga lite innan världens bästa program börjar. Gissa vilket? (;

Kommentarer
Postat av: Emma

Tittade du på tecknat när du var liten?
Faktiskt aldrig, har aldrig funnit det speciellt underhållande. Dock var jag säkert Sveriges största fan av Astrid Lindgren filmerna - och är det fortfarande!

Klockrent svar, skulle svara likadant.. Astrids filmer är underbara!

2008-02-13 @ 20:47:26
URL: http://fyfanemma.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul med listor :)

2008-02-13 @ 23:49:38
Postat av: Anonym

Kul med listor:)

2008-02-13 @ 23:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0