Bio med mamma <3

Godkväll.

Ikväll har jag
varit på bio med min älskade mamma. Hur mysigt som helst! Vi bestämde det redan i förra veckan så ikväll var en perfekt dag för mys med min bästa. Jag har nämligen varit jättetrött hela dagen och då inga av mina vänner gjort något speciellt ikväll, kan bero på att i princip alla är utomlands så något speciellt lär de ju ha gjort.. nej jag är inte bitter.. Fick by the way äntligen levnadstecken från min lilla Tessie som är i Spanien right now. Jag vet att hon saknar mig, jag hoppas bara att hon saknar mig så mycket så att hon inte har för roligt där borta och stannar kvar. Det vore sorgligt, väldigt sorgligt till och med. Den lilla fialottan som ska tatuera sig där nere, jag försöker avråda henne, hon lyssnade inte. Dock har jag fortfarande förhoppningar om att hon kommer hem oförstörd och säger att hon lyssnade på smarta mig och avstod handlingen. Drömma går ju.. Och nu låter det som att jag är emot tatueringar. Det är jag verkligen inte och det handlar liksom inte om det... snarare att jag vill ha ett finger med i spelet, men som sagt.. det ser mörkt ut. I alla fall, för att återgå till ämnet nu när jag precis tappade tråden, passade det bra med bio ikväll för jag kände faktiskt ett litet behov av att få vara ensam med mamma en kväll, är nämligen väldigt beroende av henne.

Filmen vi såg var i alla fall Juno, och jag kan verkligen verkligen rekommendera den. Tjejen som spelade huvudrollen är GRYM och jag förstår verkligen varför hon blivit oscarsnominerad. Ni måste gå och se den och berätta vad ni tyckte om den. Någon som har sett den? Vad tyckte ni? Jag satt där i alla fall och grät öppet som ett litet barn och naw:ade mig (från och med nu ett existerande ord då jag är skribent) som aldrig förr. Satan vad känslig jag är när det kommer till sådana filmer. Handlar i alla fall om en ung tonårstjej som blir gravid, bestämmer sig för att adoptera bort barntet och man får följa henne under graviditeten. Se den!

Imorgon blir det party!

 

image245
 image246
image247

Bästa låten som går på repeat 24/7 hos mig för tillfället är Runaway Train med Soul Asylum. Älska! Lägger upp den imorgon.

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Vad trevligt det låter och vilka fina bilder.H oppas att du får en jättebra dag!

2008-02-23 @ 12:28:34
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: sofia

så kul när du visar vad du har på dig. du har så vacker stil!

2008-02-23 @ 18:58:18
Postat av: Mandy

Tack så mycket! :)

2008-02-24 @ 17:30:09
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0