Ångestfyllda tisdag blev glada tisdag!

Matteprov idag! Tisdagen den 12 februari har alldeles för länge varit förknippad med matteprov. Och vet ni, nu är det över! Jag är världens gladaste just nu, både för att provet är över och för att det gick så himla bra!! Att jag somnade klockan nio igårkväll, bestämd över att inte plugga någon matte dagen innan provet visade sig vara mycket bra. Då skolan slutar för dagen 16.15 ska jag och min älskade Tessie för att sätta oss på ett café, äta en massa gott och bara njuta av att sitta där utan att plugga. Halleluja! För ett tag kan jag bara glömma allt vad andragradsekvationer, pq-formen och kvartiler heter..

Först ska jag bara ha mattelektion som börjar om 20 minuter. Känn mitt engagemang.

Nu börjar betygen från höstterminen trilla in, kan inte annat än glädja mig över det. Får man mail som dessa kan man ju inte direkt klaga?



Hej Amanda! 

Du har presterat mycket bra på proven, varit aktiv på lektionerna och i övrigt varit ett föredöme. Er rapport var förträfflig.  

Förslag till betyg: MVG  
Jag hoppas att Du mår bättre eller ännu hellre riktigt bra!   Sköt om Dig!  

Med vänliga hälsningar!
xxx

Glömde jag berätta att vi har världens bästa lärare som är enormt engagerade i varje elev?

Gotta go! Hörs senare <3

Kommentarer
Postat av: Linda

jag ska också gå VRG! Det verkar vara en grymt bra skola!

2008-02-12 @ 11:06:26
URL: http://lindaw.blogg.se
Postat av: Anonym

gratulerar! =)

2008-02-12 @ 11:06:41
Postat av: absolutlisa

hoppas du får en bra dag :) du är bäst!

2008-02-12 @ 11:07:11
URL: http://absolutlisa93.blogg.se
Postat av: Anonym

ååh,men skriv ett inlägg om VRG snart!:)

2008-02-12 @ 16:27:33
Postat av: Anonym

faan va bra då :D

2008-02-12 @ 17:03:53
Postat av: Anonym

kom med tips för hur man blir fokuserad på sin skolgång! jag är 14 och har redan gett upp känns det som :(

2008-02-12 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0