Såhär har jag sett ut i helgen!

Gårdagen då.. luciatåget genom Solna var lika rörande som alltid. Att se alla människor längs gatorna, äldre par som står och vinkar i fönstrena och julmusiken som hörs upp till varje lägenhet och framför allt hästarna som med sina juloutfits är finare än någonsin gjorde mig rörd. Efter två timmar ute i kylan åkte jag hem för att göra mig iordning till en av mina bästa vänners födelsedagsfirande.

Jag mötte Hanna och vi gick till Laroy dit Anna kom bara några minuter senare. Vi stannade någon timme och dansade och hade roligt för att sedan dra vidare till Pans där jag aldrig har varit tidigare. Där träffade vi Olof, Thengill och de andra grabbarna. Jävlar vilken lokal alltså! Hur nice som helst. I alla fall drog vi vidare till Huset efter tre för lite "efterfest" där vi var med de som jobbar med Huset och/eller Pans.

Kvällen slutade otrevligt dessvärre. Mer än så vill jag inte gå in på. Men det viktigaste är att vi tjejer hade roligt under större delen av kvällen. Jag kom hem fem imorse.. alldeles för sent i min mening. Men snart är det dags för dansträning, vilket ska bli enormt skönt.

Såhär såg jag ut igår:









Och såhär såg jag ut i fredags då jag var ute med Fredrik och hans vänner:

 

Kommentarer
Postat av: Beundraren

Wow vilken toppenpingla du är.

Du är snygg - du vågar visa det - och du vågar skrida omkring och bossa i high heels. Underbart. Puss!

2008-12-14 @ 19:10:09
Postat av: Charlotte

grymt fina klänningar! :D

2008-12-14 @ 20:53:36
URL: http://cbeijer.blogspot.com
Postat av: ssara

vad använder du för rosa läpttglans? märke och nr tack?

2008-12-15 @ 05:55:46
Postat av: Johanna

VAR kommer den första kjolen ifrån??? DÖSNYGG!!

2008-12-15 @ 12:31:41
Postat av: Anonym

de är inga klänningar haha?



Kommer kjolarna från salt? puss

2008-12-15 @ 12:35:33
Postat av: Anonym

kjolarna kommer ifrån gina tricot

2008-12-15 @ 19:01:17
Postat av: Denice

Du är jätte lik Nastia Liukin, Världens bästa gymnast! :)

2008-12-21 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0