Old pics

Hej!

Pjuuh, jag fick goda nyheter på sjukhuset idag. Efter en undersökning innehållande bland annat ekg vilket ger resultatet på en gång kunde professorn försäkra mig om att jag inte har något hjärtfel utan allt ser väldigt bra ut. Det han dock sa var att mina smärtor är ett varningstecken som jag måste ta på allvar. Pappa berättade om hur mitt liv ser ut och då sa läkaren att kroppen omöjligt kan klara av allt som mitt liv består av och har bestått av i flera års tid. Nu tvingar mina föräldrar mig att sluta med något för att jag inte ska dö i för ung ålder.. Min mardröm att tvingas välja mellan det jag älskar. Vi får se hur allt blir, jag är inte redo för att lägga något på hyllan än. Men å andra sidan, inte fan är jag redo att dö heller?..

Ni minns väl att jag var på halloweenfest för någon månad sedan? Riktigt grymma bilder om jag får säga det själv. Här kommer en del av dem till alla nya läsare - samt till alla gamla som inte kan få nog av dem. ;)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0