Hår, ögonbryn.. etc.

För tillfället sitter jag med mina gamla lap och tittar igenom dess bilder. Dessvärre kan jag inte säga att jag har några gamla bilder att bjuda på, för så gammal är nämligen inte datorn. Men lite bilder jag glömt bort att jag tagit har jag i alla fall skrattat, gråtit och slitit mig i håret för - med ett vekt försök till en övertygelse om att det där är inte jag, det kan bara inte vara jag. I alla fall hittade jag lite bilder med lilla luggen (och en jävligt fin hårfärg efter en lyckad slingning!) som jag skrev om i ett inlägg tidigare idag. Här är luggen dock inte lika märkbar som den är nu då jag har klippt den så att den är kortare. Hur som helst, är den inte söt? :) (På den här tiden orkade jag för övrigt fixa mina ögonbryn. Något jag ska börja med... imorgon igen.)

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0