Galoppombyten över bom

Hej mina solstrålar!

Jag inser mer och mer ju längre tiden går att jag inte klarar mig utan ridningen. Hästarna är en stor del av mitt liv, och därför passar mitt kommande projekt i och med hästboken alldeles utmärkt. Bara så att ni vet, bilderna som läggs upp i bloggen kommer inte att användas i boken. Omvänt gäller att jag inte får lägga upp bilder som kommer att användas i boken på bloggen.

Trots att jag var trött från gårdagen gick ridningen bra och idag stod galoppombyten över bom på schemat. Lite klurigt på en ponny som lilla Linnéa som finns på bild nedan. Men vi klarade det! Hon var så duktig så och det blev som ett hoppsprång över bomen varje gång. Min lilla favorittjej. Det suger att man inte får tävla ponny hela livet. :(

Jag kikade igenom bloggen lite och såg lite hästbilder tagna det senaste året, med undantaget julavslutningsbilden som är ett antal år gammal.

Nej, nu ska jag hoppa in i en varm dusch! Vi hörs lite senare.

image330
Min ögonsten.
 
Klicka f�r att st�nga bilden
Dags för klubbtävling!

image297
Spex på julavslutning!

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden
Framridning inför KM i dressyr.

Klicka f�r att st�nga bilden
Vi kom trea.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hästar är så underbara! :)

2008-12-20 @ 16:49:16
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Andrea

En fråga:

Har du sett sherdil? :) filmen,puss!



/andrea

2008-12-20 @ 21:44:28
Postat av: Frida

betyder det att det är dansen du kommer sluta med? (eftersom dina föräldrar tvingar dig välja...)

2008-12-20 @ 21:49:31
Postat av: MANDY

Andrea: Yes, den har jag här hemma :)



Frida: Nej, jag har bestämt att jag fortsätter med båda fram till sommaren. Då ska jag ändå utomlands i ett år och kommer behöva sluta med båda två. Dock kommer jag fortsätta dansa dit jag flyttar, och rida ska jag göra varje gång jag kommer hem på besök (om det nu blir något sådant..) och den är sedan lätt att ta upp igen när man kommer hem. Rida kan jag göra hela livet.



2008-12-20 @ 21:56:50
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0