Rehab ikväll

Trött är bara förnamnet för vad jag är just nu.. Tänk er att jag jobbade i endast tre timmar ikväll och är nu helt slut (jobbade visserligen i 10 centimeters klackar på grund av att jag inte äger några lägre som inte är för små..) och imorgon har vi arbetstiderna 07.30 - 20.00. Det är ju helt sinnessjukt egentligen. Visst att vi lär byta av varandra under dagen, men jag kommer att vara helt död. Tur att jag jobbar med världens gulligaste tjejer. Vi får spela all grym musik som vi alltid gör, samt så får jag fortsätta min hjälp till alla tjejer som kommer in och letar nyårsklänning. Idag hittade jag min, på Salt såklart.

Myskväll ikväll. Jag ska nu byta till mjukiskläder tänkte jag, samt gå och fixa natchos med smält ost. Mums mums. Eftersom att jag sov till tre idag lär det bli en sen kväll, dessvärre. Jag ska ju som sagt upp tidigt imorgon. Men det är inte mycket att göra. Det är en himla tur att jag trivs så bra på jobbet. Jag är ju som ni vet inte tjejen som har föredragit att leta arbete och sedan arbeta och slita på min lediga tid. Men på Salt har jag riktigt roligt, det är härliga kunder, jag själv använder kläderna som vi säljer (och kan därför sälja dem helhjärtat) och framför allt älskar jag tjejerna som jag jobbar med.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du ha för nyårsklänning? :)

2008-12-22 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0