Planer för dagen!

Hej på er!

Nu är min älskade mormor påväg tillbaka till Småland
och jag saknar henne redan. Min skatt. Planerna för dagen är att jag nu ska göra mig iordning för att sedan åka och sola en halvtimme, därefter ska jag möta Caroline på Ett litet hak. Vi ska sitta på uteserveringen och mysa i det fina vädret. (Fusk)Pälsen jag fick i julklapp åker nog på. Jag har även pratat med ett par andra älsklingar om att ses. Det är enormt härligt väder ute med sol och klarblå himmel och luften känns sådär härligt kall och fräsch. Tänk att vädret har sådan stor påverkan på oss människor. Nej, innan detta mynnar ut i en tråkig diskussion om vädret, vilket är ett bevis på en brist på samtalsämnen är det dags att avsluta. Vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0