Önskelistan blir allt tråkigare med åren.

Hej bloggen! Nu får det vara slut med deppandet! Jag har vaknat upp på ett alldeles strålande humör, trots att dagen endast kommer att bestå av plugg. Jag fick tacka nej till en trevlig fika med Caroline och rida finns det inte heller tid för. Men naturkunskapen som jag sitter och pluggar på går alldeles utmärkt trots att allt är på engelska och vi därmed måste lära oss hela periodiska systemet både på engelska och svenska då ämnena ofta inte har liknande namn på de båda språken. Är det inte lite dubbelt arbete här känner jag!? Var glada ni som läser ämnet på svenska, snacka om vad bra mycket lättare allt skulle vara då. Fast å andra sidan klagar jag inte heller, detta är universitetsförberedande så det skriker om det och så tvingas man bli mer uppmärksam då ämnet är på engelska.



Sedan börjar jag få lite panik över julklappshandlandet. Jag har inte ens börjat vilket känns sådär. Men på fredag då vi får lov så jäklar! Finast presenter ska mina älskade föräldrar få så där måste jag tänka ut något riktigt fint. Jag själv och min önskelista blir nog bara tråkigare och tråkigare med åren. Det är bara kläder och skor som gäller vilket är fruktansvärt tråkigt. Nu skulle det väl i och för sig inte sitta helt fel med lite extra resepengar till Milano den 30e december...

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså förlåt jag gillar dig men du får det att låta som om du har hur mkt plugg som helst osv. det finns betydligt svårare skolor än vrg. tex.franska skolan på essingen eller de internationella språkskolorna( som tyska osv. ).jämför man vrg med de skolorna bleknar vrg totalt! så sluta låta så överambitiös!

2008-12-16 @ 16:01:10
Postat av: Mandy

Sötnos kom till VRG en dag och du skulle vara lika död som en gammal fossil :) Jag lovar att ta väl hand om dig!

2008-12-16 @ 16:10:02
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hej, följer din blogg varje dag och jag bara älskar den. Du är så himla söt och jag skulle kunna dö för att få ha din rumpa hahah :P

Jag undrar bara en sak. Ska du till Milano i alla fall? Kommer du träffa ditt ex nåt då? Har ni nån kontakt? Förlåt för att jag är så nyfiken :P

2008-12-16 @ 16:13:04
Postat av: johanna

Vad nu? ska du till Michael ändå?

2008-12-16 @ 16:41:17
Postat av: Anna

Löste det sig med killen?

:)

2008-12-16 @ 17:14:55
Postat av: Anonym

VRG är en hög medelstandard skola, men inte mer än så

2008-12-16 @ 18:31:09
Postat av: Lollo

får vi inte se en videoblogg snart? gärna en svepning över din skosamling , kanske lite när du provar dem och så en härlig berättelse om någonting. Du är så underbar!

2008-12-16 @ 21:47:01
Postat av: Anonym

kan du berätta vad du ska göra i Milano? :)

2008-12-16 @ 21:49:14
Postat av: bella

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa videoblogg :D

du har väl videofrekvens på din vanliga digitalkamera? ställ om dit och filma filma filma, komigen, nu är det dags att bjuda på mer än bara foton!!! :)

2008-12-16 @ 22:00:35
Postat av: emily

fin du är! :)



kolla min blogg, jag har frågestund

2008-12-16 @ 22:24:58
URL: http://enligtemily.blogg.se/
Postat av: Anonym

"VRG är en hög medelstandard skola, men inte mer än så" my ass...Har du en grund till det du påstår, dvs har du varit på både vrg och franska skolan och jämfört dem?

2008-12-16 @ 22:40:25
Postat av: Sara

Är så glad för dig Amanda! Rapportera direkt till mig sen hur det går ;) Im on your side.



KRAM

2008-12-17 @ 09:24:01
URL: http://kahlaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0