Oklart.

Det blev lite ändrade planer, och jag som nyss var på språng för att åka (in till stan, inte Milano.. mitt flyg som jag skulle ha åkt med går om en timme) funderar nu på att stanna hemma istället trots allt. Patrik ville ses men kunde inte ses så länge som vi först planerat och jag hade egentligen bara planer på att träffa honom och sola idag. Jag vete fan om jag åker in mot stan bara för att sola och sedan hem igen.. I alla fall inte just nu. Jag funderar istället på att träffa en vän för att sola tillsammans och sedan gå ut och äta och/eller gå på bio. Eller så åker jag hem till min bror med en massa godis och tittar på film med honom och hans flickvän.

Nu har jag i alla fall fixat mina ögonbryn och de blev riktigt bra. Mamma gav mig en himla massa beröm för mina skills som... noppare (?). Hon bad mig självklart att fixa hennes och de blev väldigt bra de med. Det är ju skönt att jag har något att falla tillbaka på om jag mot förmodan förlorar min alldeles utomordentliga studieteknik.

Nej nu ska jag försöka bestämma mig för vad som skall ske idag. Dessförrinnan kanske det är dags för lite tjejfilm. För övrigt funderar jag på om jag ska göra en årsresumé likt andra år. Antingen med endast bilder, endast text eller en kombination av de båda. Vad tycker ni? Är det något ni skulle vilja läsa?

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, snälla gör en årsresumé! Det vore jättekul!



KRAAM!

2008-12-30 @ 17:07:02
Postat av: Anna

Skulle vara naaiz. En kombination!

:)

2008-12-30 @ 17:40:01
Postat av: a

Ja snälla, gör en årsresumé! Gärna med lite bilder, men mest text, tycker jag :)

2008-12-30 @ 18:23:05
Postat av: Anonym

fett kul - mest bilder:)<3

2008-12-30 @ 19:31:01
Postat av: Anonym

jaa verkligen! gör en kombination av bilder o text :D

2008-12-30 @ 21:32:15
Postat av: Frida

Text och bilder!

2008-12-30 @ 21:36:30
Postat av: Butlern

Året i bilder vore underbart. Eller året i klackar?

2008-12-31 @ 12:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0