Magsmärtor!

j aj aj vad ont i magen jag har! Jag har ingen aning om vad som har hänt, men jag kan knappt stå på benen för att det gör så ont i nedre delen av magen. Visst att mensvärk kan göra skrämmande ont, men den här smärtan i magen har jag aldrig någonsin känt av tidigare. Riktigt obehagligt är det hur som helst. Något ni har varit med om?

Samtidigt som jag pluggar på det sista inför provet imorgon tänkte jag lägga mig i soffan med huvudet i mammas knä och vila. Det är så sällan man får lite tid för sådant, så det ska jag ägna kvällen åt. Mys!

Annars
var det lite trist då Alex frågade om jag ville med på Laurent WolfBon Palais. Men precis som vanligt står plugg i vägen och jag var tvungen att tacka nej. Men nu med mitt magont hade jag inte kunnat röra mig ut i alla fall. Fy satan vilken sjuklig smärta!

Nu ringer det här... gotta go!


Kommentarer
Postat av: Anonym

för GRATIS presentkort på gina tricot eller h&m! just nu kan du även vinna ett presentkort värt 150 kr FRAM TILL JUL ! :D

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=67789

2008-12-17 @ 21:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0