Julavslutning idag!

Hej snuttisar!

När jag kom hem igår orkade jag inte uppdatera,
så jag får skriva om gårdagen nu istället. Filippa hade världens sötaste lägenhet som hon dessutom hade inrett väldigt stilrent och smakfullt. Väl där blandade hon en dagens till oss båda och till det åt vi chips och pepparkakor. Vi uppdaterade varandra och jag fick som vanligt en massa råd om diverse saker. Det var i alla fall på tiden att vi sågs och Filippa är utan tvekan en av de personer i mitt liv som jag tycker allra mest om. Så enkelt är det. Precis innan jag gick så gav hon mig en riktigt fin (!) tröja som var inslaget i ett paket. Jag tänkte ha på mig den idag så det kommer garanterat lite bilder i samband med det. :)

Julavslutning idag!
Min gulliga pappa vill såklart följa med och det är klart att han får göra det. Julavslutningarna på VRG brukar vara väldigt mysiga faktiskt. Jag ska även träffa Agnes utanför. Därefter ska jag träffa min vän Olof, vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det blir väl en julfika och kanske lite knatande på stan.

Nej, nu ska jag göra mig iordning. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: anna

amanda, du verkar sola väldigt förnuftigt nu för tiden, det är bra! du är alltid brun och fräsch ändå verkar det som.. men du skrev tidigare att du solade väldigt ofta, du beskrev det som ett "missbruk".. samma gällde mig förut haha! hur gammal var du då och hur mycket blev det att du solade?

solar dina kompisar också solarium nu?

2008-12-19 @ 17:14:39
Postat av: evelina

titta gärna in i min blogg och lyssna på dagens låt :)

2008-12-19 @ 17:51:29
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0