Idag var det "mysdag" på VRG!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen och massor med muslimska värderingar rikare.
Det var intressant att få höra om religionen från någon som själv är troende. Jag vet dock inte om jag ska säga att det är objektiv eller subjektiv fakta jag fick ta del av, men det är i varje fall från ett inside perspective och det var vad min uppgift handlade om.

Jag glömde berätta att min skola hade mysdag idag. Detta innebar att vi enligt Elevrådet hade gjort oss förtjänta av en dag i pyjamas, mjukisbyxor eller varför inte morgonrock. Jag såg en kille med morgonrock, ett par tjejer hade duntofflor och sedan var det mjukisbyxor här och där vilket annars inte är klädval som är vanliga på VRG. Själv hade jag på mig strumpbyxor och midjekjol samt mina moon boots vilket för mig var = mjukiskläder! Men min ansträngning var inte vidare godkänd av mina klasskamrater. Well, jag försökte i alla fall.

Inte nog med mjukiskläder hade vi även stora godisskålar, bullar och kakor som det bjöds på. Mycket trevligt inslag i den annars rätt tråkiga vardagen. Vi fick även godis på religionslektionen igår, mycket trevligt.

Nåja, nu väntar jag på att tacosen ska bli klar. Därefter blir det plugg, mys och chips med dipp. Det sistnämnda var allt för länge sedan.. riktigt gott ska det bli i alla fall :)


Den här mysdressen är i alla fall inte fy skam!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej! Fin mysdress, dock måste jag säga att du behöver öva på munnen dvs..du överdriver "pussmunnen" på alla dina foton. Det ser lite konstigt ut. Du är jättesöt, skäms inte för din mun.

2008-12-03 @ 22:37:38
Postat av: Mandy

Jag älskar mina läppar och kommer alltid se ut som jag själv trivs på mina bilder :) Jag ler när jag känner för det, och ser ut som ett freak som vill pussa fotografen när jag själv vill =) Men tack för visat engagemang!

2008-12-03 @ 22:43:22
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0