En perfekt start på lovet!

Hej på er mina vänner!

Då var det dags att åka till Bromma och Filippas nya lägenhet. Tänk er att hon bodde två minuter från mig förut.. :( Det var tider det. Det ska i alla fall bli en perfekt kväll att fira in lovet med. Pepparkakor och vin! Vad mer kan man begära? Och så världens bästa sällskap dessutom. Nu ska jag även passa på att få råd gällande lite olika saker. För er som inte vet är Filippa som en storasyster till mig. När hon var 17 om jag inte minns fel, blev hon tillsammans med min bror Sebastian och de var tillsammans i många år. Och de var tillsammans under den tiden man som tonårstjej behöver som mest råd - och då råd från någon som suttit i samma sits för inte allt för länge sedan. Hon hjälpte mig igenom krisen som tillkom i samband med uppbrottet med min förra pojkvän, och hon lärde mig att tjejer är elaka. Något jag har fått smaka på många gånger. Men å andra sidan, vem har inte det? Samtidigt är jag lyckligt lottad som får ha läsare i min blogg, ni tjejer, som verkar vara så härliga människor och skriver så fina och kloka kommentarer att jag inte har förlorat hoppet om mänskligheten, ännu i alla fall.

Jag tar nog lite bilder så hörs vi när jag kommer hem igen. Många kramar!


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

härlig bild, vill gå barbent med bruna ben!

2008-12-18 @ 20:04:04
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

ehh ...ok ska du flytta till italien? Lycka till med italienskan barbie! : S

2008-12-18 @ 20:10:59
Postat av: Bea

fin bild ! Hoppas du får en bra helg, skönt med lov?

2008-12-19 @ 04:23:32
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0