Det går riktigt bra nu! :)

Det är inte sant! Åh vad glad jag är! Minns ni att jag skrev något kort litet inlägg för ett tag sedan om att jag håller tummarna för att något ska bli av. Skolan har nu gett klartecken och likaså ett bokförlag. Jag ska få publicera en egen bok!!! Jag gör det här i samband med mitt hundrapoängsprojekt i skolan, alltså byter jag inriktning nu i december vilket kan tänkas vara dumt. Men jag har en stor del av allt material redan i form av bilder, samt så har jag så mycket planer och tillgång till stöd och hjälp från förlag och handledare om jag behöver. Boken ska främst rikta sig till barn och ungdomar och den skall handla om en hästtjej (moi) och innehålla en massa vackra och en del fartfyllda bilder och text. Och det bästa av allt är att det inte stannar vid ett hundrapoängsprojekt utan publicering är med i bilden. Det gör bara allt ännu bättre.

Det går bra nu för mig. Äntligen. Det har ju även skett en del andra positiva förändringar i mitt liv som jag inte tänker gå in på än, men som gör mig till världens lyckligaste. Om jag inte berättar det rakt ut lär ni märka det i slutet av månaden. :)

Kommentarer
Postat av: Cissssiii

GRATTIS Amanda, grymt impad! :D



Några frågor;

vad är det för typ av bok? ;P

alltså det handlar om en hästtjej men är den verklighetsbaserad, elr roman..eller faktabok typ?



Jag, som säkert många andra av dina dagliga besökare/läsare har sedan lång tid tillbaka upptäckt din förmåga att skriva "i bilder" Något inte alla kan, samt ditt sätt att föra in lämpliga småavancerade ord i dina väl utvalda meningar..tihi, like it! :D



Önskar dig all lycka med boken ,du måste vara stolt lova mig det! Alltså, vilket förlag är det du samarbetar med i detta?

Cirka när kommer den ut, har du ens börjat med den? (alltså.."renskrivit"? Gör man det själv förresten på datorn eller hur går det till ? hehe



Sen en liten fråga oxå;

vem har du fått din söta näsa från, mami or papi? :)



Puss&Kram! Fortsätt kämpa,

Cecilia<3

2008-12-16 @ 22:27:31
Postat av: Anonym

Postat av: Cissssiii

GRATTIS Amanda, grymt impad! :D



Några frågor;

vad är det för typ av bok? ;P

alltså det handlar om en hästtjej men är den verklighetsbaserad, elr roman..eller faktabok typ?



Jag, som säkert många andra av dina dagliga besökare/läsare har sedan lång tid tillbaka upptäckt din förmåga att skriva "i bilder" Något inte alla kan, samt ditt sätt att föra in lämpliga småavancerade ord i dina väl utvalda meningar..tihi, like it! :D



Önskar dig all lycka med boken ,du måste vara stolt lova mig det! Alltså, vilket förlag är det du samarbetar med i detta?

Cirka när kommer den ut, har du ens börjat med den? (alltså.."renskrivit"? Gör man det själv förresten på datorn eller hur går det till ? hehe



Sen en liten fråga oxå;

vem har du fått din söta näsa från, mami or papi? :)



Puss&Kram! Fortsätt kämpa,

Cecilia<3



2008-12-16 @ 22:27:31

2008-12-18 @ 13:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0