Dags för tre timmar jobb

Nu är det färdigvilat för ett tag. Jag ska nämligen till Salt för att jobba från 17 - 20. Det är riktigt jobbiga tider nu i juletider vilket innebär att vi tjejer får ställa upp för varandra. Att hoppa in tre timmar är en baggis. Morgondagen blir då värre.. 12 timmar?!

Ikväll blir det sedan vila framför någon bra film. Jag fick ju Sex and the city - boxen på min födelsedag av Ebba och gänget, och det lär bli mycket av dess innehåll nu på jullovet. Inte minst nu när jag befinner mig i samma situation som fröknarna ofta hamnar i.

Nu ska jag göra mig iordning lite snabbt och sedan är det dags för lite jobb!

Kommentarer
Postat av: josephine

fin blogg :)

2008-12-21 @ 19:31:50
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Marielle

Har du lust att svara på dagens kluring och ha chansen att vinna julklappar till ett värde av hundratals kronor? :-)

2008-12-21 @ 19:36:22
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej Amanda, såg på facebook att du är singel igen. Hur är det egentligen med dig och Michael, hoppas att du mår bra även psykiskt och tänker igenom vad du gör, det är inte kul att bli sårad och shit. Kanske verkar lite påflugen men jag är sån, bryr mig om andra mer än mig själv ibland.



Din blogg är så jävla grym!!!!<3

2008-12-21 @ 21:44:26
Postat av: Anonym

Du verkar vara så klok. Snälla, hur kommer man över en kille man varit tillsammans med ca ett år?? Tips.. <3

2008-12-26 @ 00:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0