Dagens mysoutfit och utgång tonight!

Hejsan!..

Idag har det blivit julklappsshopping med mami 
men innan så var jag i skolan och hämtade mina nyinkomna skolkläder samt lite böcker jag behöver under helgen. Det blev även shopping på Salt. Ajaj vad mycket fint jag hittade!

Klädseln idag var ganska mysig faktiskt. Min nya tröja, de svarta nya skorna och ett par tigerjeans som sitter tightare än tightast.. och mössan - inte att glömma.

 

Nu kom pappa hem med en massa godis och jag ska ta en snabb dusch innan Idolfinalen börjar. Efter Idol blir det utgång. Lutar åt Sturecompagniet och/eller Magenta ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

VISA VAD DU KÖPTE PÅ SALT!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

2008-12-12 @ 20:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0