ABBA - kan vara det bästa som hänt singeltjejen!

Skulle någon fråga mig vilka mina absolut största idoler är skulle jag utan en sekunds tvekan svara: ABBA! Jag kan nog varenda låt utantill och för tillfället dansar jag omkring i mina underkläder till deras grymma låtar. Dessa är typiska låtar som jag tror att varenda tjej älskar. Jag känner mig som den coola singeltjejen med killar efter mig där ingen duger då jag hör deras låtar. Girlpower med andra ord!.. Om jag får säga så utan att få ruttna frukter kastade efter mig med skrikande ord som "Feministäckel". Skämt åsido. I alla fall, bättre grupp har inte existerat. Ni kan väl gissa vilka låtar som kommer att vara en klar majoritet på mitt studentflak den 29e maj? ABBA och Gyllene tider, såklart!




Jag satt precis och funderade på vilken min favoritlåt med ABBA är. Men jag blev föga förvånad då jag insåg att jag omöjligt kan säga någon favorit. De har allt från ballader som sliter hjärtat ur kroppen på mig, till dansvänliga låtar som får mig att vilja vara singel livet ut. Har ni någon favoritlåt med ABBA?


Kommentarer
Postat av: Jocke Berg

Kent - Socker är också bra!

2008-12-03 @ 22:24:06
Postat av: Anonym

har du sett "mamma mia"?;D

2008-12-03 @ 22:35:14
Postat av: Mandy

Jocke Berg: Kent överhuvudtaget är grymma!



Anonym: Japp, flera gånger! :) I love it!

2008-12-03 @ 22:41:05
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Jocke Berg

Kent får för mycket skit av det svenska folket tycker jag. Kent är trots allt (med ABBA) ett svenskt band som hållit hög klass i många många år!

Credd till dem :)

2008-12-03 @ 22:49:46
Postat av: Anna

Jag tycker Abba är supertöntiga! så käckt och tralligt och inte alls min grej. Men coolt ändå att de lyckats bli så stora.

2008-12-03 @ 23:51:19
Postat av: m

voulez voue(stavning), take a chance och the winner takes it all är grymma!

2008-12-04 @ 00:05:29
Postat av: Your hair is your crown

SENASTE:

"Är du hjärtformad? Förstå din frisyr"



En blogg om ENDAST HÅR!

2008-12-04 @ 11:09:34
URL: http://hairblogg.blogg.se/
Postat av: abbaaaa

Lay all your love on me <3

2008-12-04 @ 22:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0