Jag är för snäll.

XXX säger:

humm mandy.. nu kom jag och tänka på en sak.. när jag gick i förstaklass i skolan så föddes du..

XXX säger:

det känns inte helt okey

... Bara en liten del av en underbart underhållande konversation som jag hade inatt. Därav att jag är väldigt trött för tillfället.

Idag ångrar jag som bara den att jag är så snäll och sa till matteelevens mamma att vi kunde ses idag innan mitt jobb. Hade jag inte bestämt det så hade jag kunnat sova till elva idag. Men han har prov på måndag och det hade känts väldigt fel att inte träffa honom och hjälpa honom nu såhär bara några dagar innan han har sitt stora prov.

Sedan börjar jag jobba klockan tolv, och jobbar till sju idag. Idag ska jag jobba med Julia, den enda tjej i vår personal som jag inte har träffat ännu, så det ska bli spännande! Sedan åker jag nog hem och äter middag, och därefter ska jag sola med Elinore. I Italien är det närmare 40 grader varmt och det enda som hindrar att Michael inte kommer komma hit 10 ggr brunare än mig är att han har haft feber i flera dagar och nu äter antibiotika. Men nu mår han bättre så kanske väljer han att befinna sig på stranden dagarna innan han åker på söndag. Det känns inte okej att han ska vara brunare än mig då han kommer, så därav åker jag och solar efter middagen ikväll. Sedan får vi hålla alla tummar vi har om att värmen återvänder till vårt avlånga land.

Nu måste jag gå, vi hörs senare! Hoppas att ni får en trevlig dag, vad ni än gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0