Hängig och jävlig

Uscha vad dåligt jag mår! Efter att jag fått i mig lunch idag så la jag mig i sängen för att vila, alldeles utmattad var jag. Sedan vaknade jag halv fyra av att min matteelevs mamma ringde och frågade varför jag inte dykt upp. Trots att de bokat mig nästan varje dag fram till hans stora prov i slutet av augusti så hade jag helt glömt bort att jag skulle ha en lektion med honom klockan tre idag. Och som hon sa är jag inte den som inte dyker upp utan att ringa. Halv fem vaknade jag sedan igen, panikslagen över att jag somnade om efter att hon ringt och bett mig komma dit. Min snälla pappa skjutsade i alla fall mig till min elev och nu är jag hemma igen. Jag tror att jag har fått feber och har jätteont i huvudet. Lite gulligt är det att min älskade Michael mår lika dåligt, vi har precis samma "sjukdom".  

Ikväll ska jag i alla fall bara stanna hemma. Jag vill verkligen inte vara sjuk när Michael kommer hit. Sedan hoppas jag att jag hinner fixa med mitt rum så att det hinner bli klart tills han kommer. Imorgon jobbar jag 12-19 och sedan tror jag att jag ska träffa min fina barndomsvän Elinore.

Nu ska jag försöka få i mig lite middag och sedan ringer nog min fina pojkvän vid sju som vanligt.

Hoppas att ni har en trevlig dag i det förvånansvärt fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0