Kvällsfika



Hej!

Puh, vilken kaosartad kväll det blev på grund av ett par olika orsaker. Rödgråten åkte jag för att möta världens bästa Charlotte runt åtta samtidigt som jag hade älskade Michael i telefonen. Det finns inget bättre än att prata med sina nära då man har blivit sviken av någon man älskar.

Nu mår jag dock mycket bättre efter att ha haft en långfika med min bästa vän. Innan jag somnar ska jag ligga i mammas famn och drömma mig tillbaka till min barndom som var näst intill fläckfri. På den tiden fanns det inga problem.

På bilden ser ni förresten mig och Thore, utan tvekan en av världens mest underbara människor.

Kommentarer
Postat av: -

Hej! måste bara fråga vart din klänning du har på bilden kommer ifrån? :)

2008-09-06 @ 22:17:07
Postat av: Mandy

Ginatricot :)

2008-09-06 @ 22:39:52
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0