"Godmorgon!"

Godmorgon!

Idag blev det en härlig sovmorgon för min del. Planer för dagen är endast att jag ska ha en lektion med min matteelev och därefter har jag inga direkta planer. Dock måste jag börja storstädningen av mitt rum idag, tredje gången gillt eller vad säger ni? Eller storstädning och storstädning, jag ska ordna med alla mina skor, vilket lär ta mer än en dag.

Jag jobbar ju imorgon, så ikväll blir det något lugnt och mysigt samt lägga sig tidigt. Fan vad roligt det ska bli att jobba igen. Det är ju guld värt att ha ett jobb som man älskar så mycket!

Annars är designen till bloggen på gång, och om allt vill sig väl är det dessutom lite nya planer för den här bloggen som kan bli av. Fick nämligen ett telefonsamtal om det igår, så kanske blir det av. =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



Vill du ha presentkort från KICKS alldeles gratis? bli medlem via den här



länken så får du ditt presentkort jättelätt =)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1354

2008-08-06 @ 13:35:45
Postat av: Anonym

Vilken skön rumpa ;)

2008-08-11 @ 02:07:18
Postat av: Mandy

Visst är den :)

2008-08-11 @ 13:27:07
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0