Del 2

Först och främst: Mamma mia, se den se den se den! Jag hade inga större förväntningar mer än att jag visste att musiken skulle vara grym. Jag älskar ABBA-låtarna! Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig för att ni som ännu inte har sett den ska förstå hur bra den är. Känsliga jag som både gråter vid olyckliga och lyckliga stunder, jag är då ett säkert kort för inhandlingen av servetter och liknande vid filmer som Mamma mia. #

Här kommer Del 2 av bilderna från Rom - Ladispoli.




Jag älskar Medelhavet!






Vårt fina hotell.


Hotellet.


Hotellet.




Man var faktiskt tvungen att ha de där fula sakerna på sig för att få bada i poolen..




Jag kan faktiskt också vara kulturell..



Jag blev fullkomligt livrädd när den helt plötsligt började sprattla.. Inte trodde jag den var levande..


Lunch på hotellet.

















... Och till sist... ett av alla fina par :)


Kommentarer
Postat av: sofi

dem var verkligen fina!(: ( dem röda pumpsen ). och du är så vacker sötnos! kul med alla underbart fina bilder<3

2008-08-04 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0