Trött

Usch och fy vad länge sedan det var jag var såhär trött. Ögonlocken är tunga som bly och jag känner en stark dragnigskraft till min sköna säng. Men jag vill inte gå och lägga mig riktigt än, man vill ju passa på att njuta av en kväll utan plugg, samtidigt som jag väntar på Michael som ska ringa mig när han kommer hem. Jag vill ju höra hans röst innan jag somnar. Precis som varje kväll ska han även ikväll sjunga vår låt Destinazione Paradiso innan jag somnar.

Just nu ligger jag med lapen i knät, skriver med mina söta vänner på msn och tittar på Project runway. Heidi Klum är så otroligt vacker, men jag hade föredragit min favorit Adriana Lima som programledare. Dock är jag inte säker på att hon hade klarat av jobbet lika bra som Heidi, men hon är ännu vackrare!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0