Träningsnarkoman? Ja!



Yoyoyo!
Min träningsnarkomani har kommit tillbaka stenhårt. Om det är bra eller dåligt vet jag inte. Michael lär bli glad i alla fall. Ridningen idag tog hårt som bara den. Jag känner den härliga känslan nu av hur varenda muskel i kroppen slappnar av för fullt, de känner liksom på sig att de inte längre kommer bli bortskämda med träningsfria dagar vilket har varit fallet den här sommaren.

Som ni vet är träning bland det bästa jag vet. Jag tränar fem fasta gånger i veckan och sedan brukar jag gå ut och springa en halv mil 1-2 gånger i veckan. Jag gör det för att jag tycker att det är så roligt, jag mår bra av det både mentalt och fysiskt, det gör mig piggare och ger mig en kropp som jag stormtrivs med.

Ikväll ska jag inte plugga någonting har jag bestämt, utan gå och lägga mig tidigt så att jag är pigg imorgon. Imorgon har vi kick off för vårt hundrapoängsprojekt. Då ska jag och Tessie passa på att fråga en massa frågor angående projektet vi har tänkt göra. Sedan ska vi skriva projektplanen på vårt favoritcafé. Senare ska jag nog rida igen.

Nu ska jag gå och sätta på mig mina mjukiskläder och duntofflor.

Vi hörs lite senare!









Ser ni förresten vilken fin färg jag har på mina ögonbryn på de här bilderna? Jag tycker faktiskt att färgen passar även fast jag är blond.. Jag är ju rätt brun i hyn så jag trivs faktiskt riktigt bra med lite mörkare ögonbryn. Funderar på att färga om dem nu när de blivit så solblekta..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad sööt du är

2008-08-28 @ 20:55:27
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Mandy

Taaack :D

2008-08-29 @ 00:04:25
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0