Träff med Ebbson

Hej på er!

Dagen på jobbet har gått jättebra. Nu är jag dock så trött att jag knappt vet vad jag heter. Idag ringde min chef och frågade om jag kunde tänka mig att jobba måndag, tisdag och onsdag veckan som kommer nu, för att hon ska iväg på inköpsmöten. Det är perfekt i och med att denna vecka till stor del ändå kommer gå åt att längta tills Michael kommer till mig på söndag, så det är lika bra att göra någon nytta istället. Som vanligt efter jobbet pratade vi länge och jag blev helt paff då han berättade att han har läst min blogg idag. Han har översatt svenskan till italienska och jag blev genast lite orolig för vad jag har skrivit, men han försäkrade mig om att jag inte har skrivit något olämpligt. Dock tycker han inte om alla bilder som jag har lagt upp på honom, min fåfänga älskling! Den biten tycker jag dock att han får överlåta till mig att besluta!..


Här äter jag kräftor och dricker lite vin med mormor och hennes bror och hans fru.

Nu ska jag bara slänga på mig lite kläder och sedan åka och möta Ebbson. Vi ska sola solarium tack vare det här skitvädret. Dels vill jag inte att Michael ska vara brunare än mig när han kommer hit, och dels vill jag ha bort det bleka från där mina bikinitrosor har suttit. Sedan tar vi nog en fika..

Nej nu måste jag kiiiila, vi hörs senare!

Arrivederci!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg starkt. Mogen, speciell och läsvärd. Tack :)

2008-08-10 @ 23:06:31
URL: http://anninda.blogg.se/
Postat av: Mandy

Vad glad jag blir :) Tack så jättemycket!

2008-08-10 @ 23:14:15
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0