Torsdag

Godmorgon!..

En vacker dag önskar jag att min morgontrötthet försvinner. Det spelar egentligen ingen roll vilken tid på morgonen/förmiddagen/eftermiddagen jag går upp - jag är (så gott som) lika trött  varje gång. Jag vaknar sällan av mobilalarm utan måste ha någon som väcker mig samt ringer på hemtelefonen. Att gå upp ur den varma sängen är det värsta. Man känner sådan dragningskraft att bara ligga kvar i den varma sängen och då börjar man snooza fem - tio minuter i taget. Helt värdelöst!

Nu har jag lite bråttom, måste äta frukost samt klä på mig. Klockan 09:45 börjar vårt kick off. Håll tummarna för att jag och Tessie får göra vårt projekt. Sedan blir det långfika + planering av projekt!

Hoppas att ni får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0