Tapas.. igen!



Sedan jag kom hem idag har jag pluggat för fullt. Nu sitter jag med religionläxan och skriver om "Your Own Philosophy on Life". Det är enormt kluriga frågor som ska besvaras, till exempel "Do you think humans have a free will?" och "What do you think is the most important principle/ideal for the average person"? Det finns inte riktigt något rätt eller fel, men detta är saker som jag sällan funderar på. Nåja, nog om läxan.

Klockan åtta ska jag gå ut och äta med Filippa, och gissa vad? Tapas såklart! För ungefär en vecka sedan var jag där med min prins (bild ovan) och Saga. Jag är redan nu hungrig som bara den, men nu måste jag fortsätta med religionläxan. Nu ringde Michael som är påväg hem från sin fotbollsträning. Han var uppe imorse och tränade och även nu på eftermiddagen i flera timmar. I alla fall så väntar jag nu på att han ska komma in på msn, så att jag får lite "sällskap" medan jag pluggar.

Vi hörs när jag kommer hem senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0