Ta mig tillbaka


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är ju bara för söta

2008-08-26 @ 15:35:49
Postat av: anna

vad gulliga ni är ihop! Jag själv var i italien förra sommaren. Träffade en urgullig kille som jag "kände" lite sen innan.. och vi blev kära. Det var riktigt hemskt att lämna honom sådär och inte träffas igen.. så jag förstår din saknad lite. :) måste vara jobbigt att bo så långt ifrån varandra! Men jag tycker, så länge man tycker om varandra så spelar avståndet mellan varandra ingen roll ! :)

2008-08-27 @ 21:54:58
URL: http://aannaaaa.blogg.se/
Postat av: Mandy

anna: Tack! =) Nej det är aldrig roligt att tvingas lämna någon man tycker om. Men med Michael känns vårat förhållande inte som ett distansförhållande. Jag har haft ett distansförhållande innan och då mådde jag så otroligt dåligt varje dag vi inte var tillsammans. Det har absolut ingenting att göra med att jag skulle tycka om Michael mindre, men jag mår inte alls dåligt av att han är Italien och jag i Sverige. Vi ser till att alltid ha flygbiljetter till varandra och vi ses varannan vecka. Att jag sedan 5 år tillbaka planerat att jag ska ta mitt sabbatsår där, i Milano, hjälper till en hel del. För om 10 månader kommer vi att bo tillsammans.

2008-08-27 @ 23:07:21
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0