Seg dag på jobbet.

Hallå där!

Satan vilken seg dag det har varit idag. Knappt inga kunder och inte mycket att göra i butiken. Är man som jag redan trött, efter gårdagen, så blir det ännu värre då man inte har så mycket att sysselsätta sig med. (Läs: hålla sig vaken med) Jag jobbade i alla fall med gulliga butikschefen så det var uthärdligt i alla fall. Enormt snällt av henne att låta mig gå hem en timme tidigare. Kanske var jag värd det med tanke på att hon ringde mig inatt och bad mig öppna butiken idag.. precis som mig festade hon också och lite runda om fötterna pratade vi rätt länge i telefon om diverse saker. Härligt att ha en sådan grym butikschef!

Kvällen hos Anna igår var riktigt rolig faktiskt. Mycket folk, de hade anordnat dj och mycket annat. En riktigt lyckad fest måste jag medge. Jag som inte skulle dricka... pfft! Det gick ju bra. Med alldeles för mycket dricka i kroppen för att jobba morgonen därpå kom i alla fall min käre fader och hämtade mig, gullig som han är. Min lille älskling fick sedan ett fyllesamtal också, stackarn som precis hade somnat. Men precis som förväntat nyktrade jag till ordentligt av att bara få höra hans röst.

Nu ska jag sova ett par timmar. Sedan ringer nog Michael och väcker mig. Därefter blir det middag hemma och sedan bio med Ebba förmodligen!

Nu ska jag ladda upp lite bilder från gårdagen. Inte var det många bilder som togs, men en del får ni i alla fall.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0