Morgoninlägg

Tjaa!..

Jag fick i alla fall sova längre imorse, det tackar man för. Om 45 minuter börjar jag jobba så nu börjar det bli dags för mig att göra mig iordning. Numera går jag ständigt med en förkylning som när som helst kommer att bryta ut ordentligt. Jag är medveten om att det kan undvikas om jag sover mycket men det är rätt svårt då de fräcka jävlarna börjar borra klockan åtta på morgonen. Jag antar att jag får sova borta nu onsdag och torsdag, så att jag får sova ut.

Efter jobbet idag så måste jag bli klar med mitt rum. Jag har sagt att jag ska göra det varje dag nu i två veckors tid, men jag har helt enkelt varit för lat. Men idag efter jobbet ska jag sätta igång direkt.

Hinner tyvärr inte skriva mer nu. Vi hörs senare!

4 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: daffen

Hej sötis, roligt att springa på dig igår=D<3

2008-08-13 @ 16:02:01
URL: http://www.trendstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0