Lunch

Hej på er!

Jag brukar alltid äta lunch ute varje gång jag jobbar. Men idag var jag så sugen på att äta pappas goda italienska pasta så nu sitter jag här hemma på min timmes lunch. Väldigt skönt faktiskt att komma hem och vila tankarna från alla leveranser vi har fått. Höstkläderna är nu äntligen här kan jag lugnt säga! Enormt snygga höstkappor, mössor, vantar och halsdukar.. men jag vill inte! Jag vill ha sommar, det är ju fasiken bara mitten av augusti. Det borde vara sommar i alla fall en månad till. Men vad tror ni? Kanske kommer värmen nu i alla fall..

Jag blev så paff nu när min älskade pojkvän skickade flera sms som han alltid gör då jag jobbar, för att jag ska ha något fint att läsa då jag slutar. Ett av smsen var på svenska! Han har nämligen köpt en italiensk-svensk ordbok. Jag känner att det nu är dags för mig att köpa en sådan där riktigt stor italiensk ordbok så att jag kan kontra. Visserligen har jag försprång med tanke på allt jag kan redan, men med tanke på hur ambitiös Michael är så får jag nog lägga på ett kol...

Efter jobbet åker jag hem och äter middag, därefter ska jag som jag skrev i föregående inlägg sola med Elinore. Nu ska jag äta!

Puss så länge.

Update: Nu ringde Julia som jag jobbar med och sa att det var brandövning alternativt riktig brand i Solna centrum så hon har fått stänga butiken. Hon skulle i varje fall ringa mig och berätta vilken tid jag behöver komma tillbaka och jobba.

Kommentarer
Postat av: anna

vart i sthlm bor du?(:

2008-08-15 @ 16:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0