Lite bilder jag glömt visa..

 

Godmorgon!

Härligt med sovmorgon. Jag gick upp vid elva idag och har sedan dess bara tagit det lugnt här hemma. Det är så skönt att för en gångs skull slippa stressa innan skolan. På schemat står det idag endast två lektioner. Svenska B (Vi läste svenska C i tvåan) samt religion, vilket är ett av alla ämnen vi läser på engelska. Efter skolan åker jag direkt hem. Ska ut och springa alternativt ta en promenad med mamma och därefter träffa Filippa och göra något skoj!

 

De översta bilderna är tagna på Ulla Winbladh då vi var ute och åt tillsammans med min ena bror Sebastian och hans flickvän. Sedan är det bilder på mitt söta kusinbarn. Nedan kommer bilder från då jag, min bror Sebastian och mami var på besök hos mormor i Småland.









Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad har din bror på huvudet? Födelsemärke?

2008-08-27 @ 12:49:45
Postat av: Mandy

Nej, det är inget födelsemärke. Det han hade där är borta nu!

2008-08-27 @ 14:34:08
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0