Min vistelse i Rom - Ladispoli i bilder. Del 1

Hej på er mina gullrumpor!

Jag tänkte att det är dags för lite bilder från min kära Italienresa. Detta är resan jag gjorde med endast mina föräldrar. Jag lämnade Michael för att åka till Rom och Ladispoli. Vi bodde några mil utanför Rom precis vid havet. Vårt hotell var helt underbart, sådana stora ytor och vänlig personal.

Jag skulle vilja skriva ett helt inlägg om all min shopping. Jag kan säga er att jag aldrig har shoppat så mycket i hela mitt liv som under den här Italienresan, och jag har då haft "problem" med mina shoppingvanor i flera års tid. Då kan ni tänka er hur det blir när jag kommer till Italien - jag är som i extas. En bonus är att jag är ensam om mina kläder, väskor och skor här i Sverige. Är det något jag inte gillar så är det att se att jag är en i mängden, alla klär sig likadan. Men jag kan säga redan nu att det aldrig kommer bli ett inlägg med all shopping, det skulle det aldrig finnas tid till. Men i stort sett alla bilder som läggs upp så har jag på mig mycket nytt från Italien. Sedan kommer det säkert komma lite inlägg om favoritshoppingen där nerifrån ändå..


Lunch på hotellet


Bästa!


En liten promenad på hotellet..






Colosseum








Då det var dags för shopping fick jag byta skor..


Min favoritsevärdighet - vackra Fontana di Trevi.


Spanska trappan


Mys på hotellet (;


Jag och världens vackraste.


Vi brunisar på strandbaren.

Nu ska jag snart åka in mot Sergel och gå på bio med mami, Joakim och Bella. Ikväll blir det Mamma mia. Dagen på jobbet har gått bra, men satan vilket ansvar det är att stå helt själv i butiken. Men det gick toppen, alla kunder var så gulliga och mina prinsessor som kom och hälsade på mig då och då gjorde dagen ännu bättre!

Resten av bilderna från Rom - Ladispoli lägger jag upp då jag kommer hem. Sedan i dagarna ska ni få alla bilder från mina veckor där jag har lägenhet, dvs. med Michael, shoppingen, stranden, et cetera.

Jag är så kär.

Mandy.

Kommentarer
Postat av: Citty

Mysigt att åka med päronen. Jag och Mamma funderar på Rom till våren :)

2008-08-05 @ 11:34:52
URL: http://finest.se/Citty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0