Kvällen i bilder!

Jag är otroligt stolt över mig själv att jag är hemma i så god tid. Det blev ett par glas vin hos Carro, men ändå så tog jag mitt förnuft till fånga och valde att stay cool efter tredje glaset. Jag måste bara påpeka vilken underbar vän Caroline är. Jag tror att vi kramades 5 gånger innan jag åkte hem, och hon hade ordnat så fint med vackert upplagd plockmat, gott vin et cetera. Jag hade i alla fall jättetrevligt med tjejerna och hoppas innerligt att de gör Carros födelsedag minnesvärd.

Efteråt kom mina föräldrar och plockade upp mig med bilen, vi skulle nämligen se då min bror kom i mål. Han har ikväll nämligen sprungit midnattsloppet och sprang en mil på 40 minuter. Trots att han inte alls tränat nu på ett år. Men jag är så stolt över honom! Är det någonting han har så är det just kondis!

Innan jag går och lägger mig bjuder jag på dessa bilder. Det var dessvärre inte många bilder som togs ikväll men här är de jag lyckades ta.





Jag med Carros present. Här ser ni förresten mina nya söta skor! =)




Min vackra prinsessa är äntligen myndig!



ajajaj!



Här kramar jag om killen som alltid är en vinnare för mig.

Nu ska jag sova, imorgon är Dagen med stort D.

Kommentarer
Postat av: sara

jaha den carolin:O blondinbellas gamla vän.. hon som svek henne i italien.. gick ut och festa medan blondinbella grätt för fulla muggar uppe på hotellrummet? eller var det så..



du kanske ej har nåt me det o göra i försig men du känner dom ju båda såå..:) bra blogg iaf! super tjej verkar du va! snygga skor som passa till tröjan btw!

2008-08-17 @ 10:20:05
Postat av: Anonym

hur lång är du ? , och hur lång är din bror? han ser jäätte lång ut :)

bra blogg! kram

2008-08-17 @ 14:55:07
Postat av: Anonym

vad långt ditt hår har blivit!

2008-08-17 @ 15:57:58
URL: http://alexiacleopatra.blogg.se/
Postat av: Anonym

har caroline en ny blogg?

lifebylidman.se funkar ju inte längre? :( vad har hänt?

2008-08-17 @ 16:06:13
Postat av: saara

kan du inte lägg bild på alla dina skor:D

2008-08-17 @ 16:15:37
Postat av: selma

är skorna från belle ?

2008-08-17 @ 16:16:17
Postat av: Mandy

Sara: Tack så mycket! =)Som du själv skriver har jag ingenting med det att göra. Vad jag vill att du ska tänka på är att du endast har hört en version, och det från media. Jag får inte uttala mig, men jag ber dig att inte skriva sådana saker om en av mina bästa vänner då du själv inte var där nere. Gör det någon annanstans, men inte i min blogg.

2008-08-17 @ 17:38:28
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Mandy

Anonym: Jag är 171 cm, han är 196 cm. =)



Anonym2: Visst har det, I love it!



Anonym3: Carolines blogg är www.hanky.se/lidman



Saara: Det kommer! :D Håll ut lite till bara.



Selma: Det stämmer bra det! :)

2008-08-17 @ 17:40:36
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: sara

jo du har helt rätt, detta var endast en version jag hört och jag ber om ursökt för jag utalade mig .. spec i din blogg. sorry:)

2008-08-18 @ 00:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0