Kluven

Hej på er mina vänner!

Jobbet har gått fint idag, inga konstigheter. Efter jobbet pratade jag som vanligt med Michael och nu planerar jag kvällen. Jag har ringt runt till säkert alla mina närmsta tjejer om att kröka idag, men ingen är sugen. De flesta jobbar nämligen imorgon. Philip har nämligen ringt från företaget som ringde mig angående bloggen häromdagen, för att jag ska komma dit på lite vin ikväll med någon tjejkompis. Jag är jättetaggad men det verkar jag vara rätt... ensam.. om.

Klockan går och snart börjar jag bli rädd för att jag själv ska bli otaggad och inte orka göra mig iordning. Efter en lång arbetsdag så är det inte konstigt om sängen lockar mer. Men än så länge är det inte så, utan jag vill uuut. Dock vill jag ha någon av mina tjejer med mig.

Vi får helt enkelt se hur kvällen slutar. Party blir det i alla fall imorgon är ett som är säkert.

Vi hörs om ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med att nån ringde angående bloggen?:P

2008-08-07 @ 21:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0